ФОРТУНА ГРУП ЛТД -

Единственный официальный дилер
HONDA в Одессе с 1997 года
(048) 788 22 72
Тест драйв
Запчасти
Обратный звонок
Техника с пробегом

Гарантія

ГАРАНТІЇ ПОШИРЮЮТЬСЯ:
На автомобілі Honda, імпортовані в Україну компанією «ТОВ Прайд Мотор» - офіційним дистриб'ютором компанії Honda Моtor Со., Ltd., В Україні, мають належним чином заповнені Гарантійні сертифікати. Гарантійний сертифікат знаходиться на звороті обкладинки сервісної книжки. При продажу нового автомобіля представник уповноваженого дилера Honda повинен заповнити Гарантійний сертифікат, вписавши у відповідні поля необхідні відомості про автомобіль і його власника.
Для автомобілів, придбаних в Україні, гарантія діє на території України та Республіки Білорусь.
Автомобілі, на які поширюється гарантія, повинні відповідати вимогам національного законодавства України і нормативно-правовим актам, що регламентують правила експлуатації транспортних засобів на території України *.

ПРАВОМ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВОЛОДІЮТЬ:
Перший, а також всі наступні власники автомобіля Honda, якщо право власності на автомобіль було передано до завершення встановленого гарантійного терміну способом, що не суперечить національному законодавству України *.

ГАРАНТІЇ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ:
Безкоштовне усунення будь-яких недоліків, пов'язаних з дефектами окремих деталей або неякісною збіркою автомобіля, на який поширюються гарантійні зобов'язання, протягом гарантійного терміну, за умови дотримання власником вимог до експлуатації, встановлених виробником. Умови гарантії ніяк не можуть обмежувати права споживачів, визначені національним законодавством України *.
* - Якщо автомобіль знаходиться в експлуатації на території Російської Федерації або Республіки Білорусь, вимоги до автомобіля і умови гарантії регулюються національним законодавством і відповідними нормативно-правовими актами країни експлуатації

ЗАГАЛЬНА ГАРАНТІЯ НА АВТОМОБІЛЬ:
Компанія Honda Моtor З, Ltd., в особі її офіційного дистриб'ютора в Україні «ТОВ Прайд Мотор« (далі по тексту: "компанія Honda«) приймає на себе зобов'язання по гарантійному обслуговуванню автомобіля Honda, ідентифікаційні дані якого вказані в Гарантійному сертифікаті сервісної книжки. Термін дії гарантійних зобов'язань (гарантійний термін) становить 36 місяців з дати продажу автомобіля або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Дату продажу автомобіля зазначено у відповідній графі Гарантійного сертифікату.

Протягом зазначеного терміну, будь-який уповноважений дилер компанії Honda Моtor З, Ltd в Україні (далі: «дилер») здійснить безкоштовний ремонт або заміну деталей або вузлів автомобіля, в разі виявлення пошкоджень, передбачених Умовами гарантії, викладеними у відповідному розділі сервісної книжки.

ГАРАНТІЯ НА АКУМУЛЯТОРНІ БАТАРЕЇ, ВСТАНОВЛЕНІ НА АВТОМОБІЛЬ, ЗАВОДОМ-ВИРОБНИКОМ:
Термін дії зобов'язань на акумуляторну батарею ні в якому разі не може перевищувати загального гарантійного терміну на автомобіль, на який вона встановлена, незалежно від кількості замін (гарантійних або негарантійних) акумуляторних батарей.
Протягом зазначеного терміну уповноважений дилер здійснить безкоштовну заміну акумуляторної батареї, в разі виявлення пошкоджень, передбачених Умовами гарантії. Остаточне рішення про гарантійної заміни акумуляторної батареї має бути прийнято за результатами перевірки стану батареї діагностичним приладом Honda, здійсненої на сервісній станції уповноваженого дилера Honda.

ТЕРМІН СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЯ:
Термін служби автомобіля складає 36 місяців з дати продажу автомобіля. Протягом зазначеного терміну власник повинен експлуатувати автомобіль згідно з інструкціями виробника. Після закінчення терміну служби автомобіль придатний до експлуатації за умови дотримання відповідних інструкцій виробника (в т.ч. встановленого Регламенту технічного обслуговування), але виробник не несе перед власником ніяких зобов'язань щодо недоліків (в т. Ч. Заводських), які виникли або були виявлені після завершення терміну служби.

УМОВИ:
1. Гарантійні зобов'язання діють за умови дотримання власником автомобіля вимог до його експлуатації, встановлених Honda і / або передбачених національним законодавством, зокрема, періодичного технічного обслуговування автомобіля відповідно до регламент технічного обслуговування. Технічне обслуговування автомобіля має відповідати наступним вимогам:
Будь-яке періодичне технічне обслуговування потрібно здійснювати тільки на сервісній станції уповноваженого дилера Honda.
На момент проведення чергового технічного обслуговування фактичний пробіг автомобіля не повинен перевищувати відповідне значення в регламенті ТО більше, ніж на 500 км. У разі досягнення обмеження, автомобіль буде знятий з гарантії.
Крім періодичного технічного обслуговування, власник автомобіля також повинен регулярно здійснювати контрольний огляд (згідно відповідних разедлов сервісної книжки та Інструкції по експлуатації).

2. Дилер має право відмовити власнику у гарантійному ремонті автомобіля, якщо було виявлено факт порушення вимог до експлуатації, який міг спричинити або істотно вплинути на появу певного дефекту. До таких порушень відносяться:
Здійснення ремонту або обслуговування автомобіля на сервісній станції, яка не належить до офіційної дилерської мережі компанії Honda, або застосуванням методів, які не передбачені Honda;

Будь-які зміни конструкції автомобіля, застосування додаткового обладнання та / або аксесуарів, що не відповідають вимогам виробника для цієї моделі або встановлених на підприємстві, що не належить до мережі уповноважених дилерів Honda; і не мають відповідних відміток в бланку реєстрації додаткового обладнання в Сервісній книжці;
Використання автомобіля не за призначенням, управління не мають відповідної кваліфікації або недосвідченим водієм, участь в змаганнях (гонках або ралі);

Надання автомобіля в оренду або використання, як таксомоторного транспорту;
Застосування неоригінальних запасних частин або оригінальних, але проданих або встановлених уповноваженою дилером Honda;
Застосування палива, яке не відповідає рекомендаціям виробника, зазначеним в Інструкції по експлуатації автомобіля, та / або національним стандартам України;
ПРИМІТКА: Цей пункт передбачає застосування тільки оригінальних моторних масел і технічних рідин Honda, наведених в інструкції з експлуатації відповідної моделі автомобіля Honda, як рекомендованих виробником
Недбалість або нехтування правилами, вимогами і обмеженнями, викладеними в Інструкції по експлуатації автомобіля, тому що обмеження ваги і розташування вантажу, кількості пасажирів, швидкості двигуна, спорядженої маси або інших специфікацій, зазначених в Інструкції.
Застосування невідповідних миючих засобів, агресивних хімічних речовин або мають абразивну дію
Нехтування правилами зберігання або транспортування автомобіля, наведеними в Інструкції по експлуатації;
При повному або частковому занурення автомобіля у воду.

3. Компанія Honda, її дистриб'ютор і дилери не приймають на себе зобов'язань з гарантійного ремонту по ряду недоліків, які виникли внаслідок дії непередбачених обставин, або ж пов'язаних з природним погіршенням зовнішнього вигляду або експлуатаційних властивостей автомобіля. До таких обставин відносяться:

  • стихійні лиха, пожежі, дорожньо-транспортні пригоди, викрадення або незаконне проникнення в автомобіль і т.п .;
  • агресивні хімічні опади, підвищений вміст агресивних хімічних речовин в повітрі, пташиний послід, морський клімат з високою вологістю повітря, вплив сумішей, використовуваних для обробки доріг в зимовий період, і т.д .;
  • природне погіршення зовнішнього вигляду з часом, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або неналежним якістю матеріалів (зменшення блиску лакофарбового покриття, погіршення декоративних властивостей деталей з металізованою поверхнею, потертість оббивки і т.п.);
  • природний знос деталей в процесі експлуатації і з плином часу (зміна технічних параметрів, дорожнього просвіту, витрати технічних рідин і т.п.);
  • локальні корозійні пошкодження в місцях сколів фарби або викликані абразивним впливом дрібних каменів, піску та інших дрібних предметів, що вилітають з під коліс автомобілів, на покриття кузова;
  • побічні звуки (стукіт, скрип, шум), що виникають при русі автомобіля в результаті взаємодії елементів двигуна, підвіски або оббивки салону, якщо джерело звуків не є наслідком браку і не впливає на безпеку і загальний технічний стан автомобіля;
  • ремонт або відновлення автомобіля внаслідок того, що весь автомобіль (або будь-яку його частину) списанню будь-яким страховиком;
  • розбиті, тріснуті або подряпані скла і дзеркала, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або низькою якістю використаних матеріалів;

4. Проведення регулювальних робіт, зокрема регулювання кутів установки коліс, налаштування роботи двигуна, балансування коліс і регулювання вільного ходу педалі зчеплення жодним чином не може бути предметом гарантії.


5. Періодичне технічне обслуговування автомобіля згідно РЕГЛАМЕНТУ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (див. Сервісну книжку) не є предметом гарантії. Власник автомобіля оплачує вартість виконаних робіт, експлуатаційних рідин і витратних матеріалів, заміни деталей з обмеженим ресурсом, миття автомобіля і т.д. за власний рахунок.


6. Якщо автомобіль вийшов з ладу в дорозі в результаті пошкодження або нестачі, який був визнаний гарантійним, всі витрати, пов'язані з транспортуванням автомобіля до найближчої сервісної станції дилерській мережі Honda, покриваються гарантією.


7. Гарантія не покриває витрати, побічно пов'язані з пошкодженням автомобіля, але прямо не передбачені гарантійними зобов'язаннями, а саме:
  • зберігання автомобіля поза сервісною станцією, харчування та проживання, телефонні переговори, поштовий зв'язок та інші витрати, які несе власник через вихід автомобіля з ладу в дорозі;
  • компенсація витраченого часу, упущеної вигоди, а також компенсація вартості оренди іншого автомобіля на час перебування пошкодженого автомобіля в ремонті.


8. Гарантія діє на акумуляторну батарею, конструкція і специфікації якої є придатними для установки на цю модель автомобіля, і передбачає повну заміну акумуляторної батареї, в разі виявлення дефектів, викликаних неякісною збіркою, матеріалами, іншими виробничими недоліками, за винятком:
  • пошкодження або недоліки, які виникли внаслідок нехтування правилами експлуатації АКБ, викладених в Інструкції (тривала робота електрообладнання з вимкненим двигуном і т.п.);
  • пошкодження або недоліки, пов'язані з втручанням в акумуляторну батарею, зарядну систему або електромережу автомобіля (установка додаткового обладнання не на офіційній сервісній станції Honda т.п.);
  • недоліки, які можливо усунути шляхом зарядки акумулятора, доливання електролітичної рідини, очищення контактних клем або будь-яким іншим способом, не вимагає повної заміни акумуляторної батареї.


9. Питання компенсації збитків і витрат, пов'язаних з травмуванням людей, знищенням або пошкодженням майна, сторони вирішують в порядку, передбаченому національним законодавством України.


10. Компанія Honda залишає за собою право самостійно визначати спосіб усунення недоліків і обсяг робіт з гарантійного ремонту автомобіля.


11. Якщо був виявлений факт коригування показів одометра або якщо неможливо встановити справжній пробіг автомобіля, його власник буде позбавлений права на гарантійний ремонт.


12. Всі частини, демонтовані і замінені по гарантії, є власністю компанії Honda.


13. Компанія Honda надає гарантію на всі вузли і деталі, встановлені на автомобіль під час гарантійного ремонту на залишок гарантійного терміну автомобіля.

14. Гарантія компанії Honda не покриває заміну експлуатаційних рідин, паливно-мастильних матеріалів, а також деталей з обмеженим терміном експлуатації, за винятком випадків, коли така заміна є частиною гарантійного ремонту. Нижче перераховані робочих рідин і витратних матеріалів, на які не поширюється гарантія виробника:

ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ТА ВИТРАТНІ МАТЕРІАЛИ:
  • свічки запалювання;
  • паливний фільтр;
  • масляний фільтр;
  • елемент повітряного фільтра;
  • тягові ремені і ланцюги;
  • гальмівні накладки, колодки, диски і барабани;
  • диски зчеплення;
  • гумові елементи деталей підвіски;
  • прокладки різних типів (крім прокладки головки блоку циліндрів);
  • лампи розжарювання (крім нерозбірних фар);
  • запобіжники;
  • щітки електродвигунів;
  • килимки;
  • щітки склоочисників;
  • шини;
  • внутрішні патрубки і трубопроводи;
  • інші елементи, зазначені компанією Honda;
РОБОЧІ РІДИНИ:
  • моторне масло;
  • масла;
  • електролітична рідина батареї;
  • охолоджуюча рідина двигуна;
  • рідина омивача скла;
  • гальмівна рідина;
  • трансмісійна рідина;
  • рідина гідропідсилювача керма;
  • робоча рідина зчеплення;
  • мастила підвіски;
  • холодоагент в системі кондиціонування повітря;
  • миючі рідини;
  • інші технічні рідини, зазначені компанією Honda.
.



Твоя Honda.
Твоя впевненість.


Чекаємо Вас в нашому автоцентрі за адресою:
м. Одеса, вул. Радісна, 2 / 4А
(В'їзд з боку вул. Святослава Ріхтера, колишня вул. Щорса)
Записатися на сервіс або отримати додаткову інформацію Ви можете за телефоном: (048) 788-22-72
або заповнивши заявку на сайті і ми Вам самі зателефонуємо,
або використовуючи месенджер:   +380949306327;
Ваш дилер HONDA в Одесі
ТОВ «ФОРТУНА ГРУП ЛТД»

Заказать запчасти
* - Поля, обязательные для заполнения
Заказать тестдрайв
* - Поля, обязательные для заполнения
Заказать обратный звонок
* - Поля, обязательные для заполнения
Подписка на рассылку
* - Поля, обязательные для заполнения
Заказать товар
* - Поля, обязательные для заполнения