ФОРТУНА ГРУП ЛТД -

Єдиний офіційний дилер
HONDA в Одесі з 1997 року
(048) 788 22 72
Тест драйв
Запчастини
Зворотній зв'язок
Техніка з пробігом

Майбутнє Honda

Майбутнє Honda
РОБОТ "ASIMO"
Новий робот ASIMO розвинувся від "машини-автомата" до "автономної машини" зі здатністю приймати рішення, щоб визначати свою поведінку та взаємодіяти з оточенням, наприклад, рухом людей. На початку процесу його розробки наступні три фактори були названі необхідними для функціонування робота як автономної машини, і через це були розроблені технології, які реалізували ці можливості: 1) розвинене вміння вирівнювати положення тіла, що дає роботу можливість зберігати баланс, витягуючи ногу; 2) можливість розпізнавання, яка дозволяє роботу збирати інформацію, наприклад, з рухів людей навколо нього, за допомогою багатьох сенсорів, та оцінювати зміни, що відбуваються; 3) можливість автономно діяти, що дозволяє роботу робити розрахунки на основі зібраної інформації та автономно визначати свою поведінку без контролю з боку оператора; З такими можливостями новий ASIMO робить ще один крок до практичного застосування в середовищі, де він співіснує з людьми.

1. Удосконалені інтелектуальні здібності.
Компанія Honda розробила нову систему - фундаментальну технологію більш розвиненого штучного інтелекту, який всебічно обробляє дані, що надходять з безлічі сенсорів, еквівалентні візуальним, слуховим і тактильним відчуттям людини, а потім оцінює ситуацію в навколишньому середовищі і визначає відповідну поведінку робота. Маючи в своєму розпорядженні таку технологію, ASIMO знайшов здатність відповідати на рухи людей і навколишні ситуації. Наприклад, ASIMO зупинить свій поточний рух та змінить поведінку, щоб підлаштуватися під наміри людини. Більше того, координація між візуальними та слуховими датчиками дозволяє ASIMO одночасно розпізнавати обличчя та голос, що дає йому можливість впізнавати голоси кількох людей, що звучать одночасно, чого важко досягти навіть людині. Також ASIMO тепер може передбачити напрямок, в якому рухатиметься людина наступні кілька секунд, ґрунтуючись на інформації, отриманій із заданих датчиків системи просторового контролю, щоб швидко вибрати інший маршрут та уникнути зіткнення, якщо шляхи людини та ASIMO перетинаються.

2. Удосконалені фізичні можливості.
Поєднання зміцнених ніг, розширеної амплітуди їх руху та нещодавно розробленої технології управління дозволяє ASIMO змінювати положення при приземленні посеред руху, через що ASIMO може ходити, бігати, бігати задом наперед, стрибати на одній нозі або підстрибувати на двох ногах кілька разів. Отримавши можливість здійснювати такі спритні рухи, ASIMO знайшов здатність більш гнучко адаптуватися до змін, що змінюються, так що він може, наприклад, ходити по нерівній поверхні, зберігаючи поставу.

3. Поліпшена здатність виконувати завдання.
Для ASIMO Honda розробила дуже функціональну компактну руку з декількома пальцями, що має тактильний сенсор та датчик сили на долоні та на кожному пальці відповідно, при цьому кожен палець керується окремо. Разом з технологією розпізнавання об'єктів, заснованої на візуальному і тактильному сприйнятті, така рука дозволяє новітній моделі ASIMO швидко виконувати завдання, наприклад, піднімати скляну пляшку і відкручувати кришку, або тримати склянку з м'якого картону і виливати з нього рідину, не роздавивши його. Більш того, тепер ASIMO може пояснюватись мовою жестів, що вимагає складних рухів пальцями.


ЛІТАК "HONDA JET"


Компанія Honda продовжує брати на себе нові завдання, щоб подарувати своїм клієнтам радість свободи руху.

Розробляючи лінійку продуктів для землі та води, включаючи автомобілі, мотоцикли та підвісні мотори, Honda планувала у перспективі піднести радість руху на небесну висоту. Щоб втілити ці мрії в життя, компанія розпочала дослідження в галузі літакобудування у 1986 році, через 30 років після свого заснування.

У 1993-му році, спільно з Державним університетом Міссурі (ГУМ), Honda розпочала дослідження в галузі створення літака, фюзеляж якого повністю складатиметься з композитних матеріалів. Це призвело до появи світ літака під назвою "MH-02", зібраного і випробуваного Honda спільно з ГУМ. 1999-го почалася розробка турбогвинтового реактивного двигуна HF118 зі швидкістю в діапазоні від 1000 до 3500 об/хв. Це компактний, легкий двигун з низьким рівнем вихлопів та ефективною витратою палива. Результатом таких далекосяжних планів та зусиль для їх реалізації став HondaJet – перший комерційний літак Honda.

І вже з червня 2002 року Honda розпочала випробування двигуна HF118 на великих висотах. З грудня 2003 року HondaJet здійснив свій перший випробувальний політ. Світовий дебют літака HondaJet відбувся на авіашоу EAA AirVenture-2005 в м. Ошкош, штат Вісконсін, США. А 2006 року на цьому ж авіашоу компанія оголосила про запуск у серійне виробництво літака HondaJet. Старт продаж цього легкого реактивного літака в Європі Honda Aircraft Company, Inc. оголосила на європейській виставці бізнес-авіації European Business Aviation Convention & Exhibition (EBACE) у 2008 році.

У 2010 році, паралельно з льотними випробуваннями першого HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, було проведено випробування на міцність другого HondaJet, щоб перевірити різні показники, зокрема міцність фюзеляжу. Тести продемонстрували прогрес у напрямку сертифікації літаків ФАА.

У березні 2011 року були проведені льотні випробування, на яких перший HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, досяг максимальної швидкості 787 км/год, перевищивши задану на 9 км/год. Під час пробного польоту у квітні 2011 року HondaJet піднявся на свою максимальну висоту – приблизно 13 000 м, тим самим довівши свої високі експлуатаційні характеристики.

У листопаді 2011 року третій HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, успішно здійснив пробний політ.
У травні 2012 року вже четвертий HondaJet, який відповідає стандартам ФАА, успішно побував у повітрі, а у травні 2013 – п'ятий.

Влітку 2013 року два літаки HondaJet здійснили польоти перед глядачами авіашоу Асоціації Експериментального Літакобудування (EAA) AirVenture в м. Ошкош, штат Вісконсін, США. Того ж дня два літаки, що відповідають стандартам ФАА, червоний та синій, здійснили мальовничий груповий політ на честь авіашоу та 500 000 глядачів, які зібралися на цьому святі авіації.

У HondaJet об'єднано багато інноваційних авіатехнологій, включаючи унікальну конфігурацію кріплення двигуна на крилі, яка суттєво підвищує потужність та паливну ефективність літака та значно зменшує аеродинамічний опір. Цей інноваційний підхід до дизайну корпусу дозволяє знизити зовнішні шуми, а також збільшити салон та вантажний відсік. HondaJet приводиться в дію двома паливозберігаючими реактивними турбовентиляторними двигунами GE Honda HF120.


СИСТЕМА "CAR 2 CAR"



Для покращення рівня безпеки всіх учасників дорожнього руху, зокрема найменш захищених з них, компанія Honda вперше продемонструвала на території Європи свою передову систему взаємодії між мотоциклами та автомобілями в рамках спільної ініціативи CAR 2 CAR Communication Consortium. Система попереджає про потенційну небезпеку водіїв мотоциклів та інших транспортних засобів шляхом постійного обміну даними про місцезнаходження, які отримують від супутникових джерел системи GPS.

Розробка систем взаємодії між автомобілями (V2V) фірмою Honda.
Компанія Honda розробила цю технологію в рамках програми ASV (Advanced Safety Vehicle) у Японії та в даний час бере участь у проектах, що здійснюються на території Європи, Японії та США. У системі ASV-4 використовується бездротовий комунікаційний блок, мета якого полягає у виявленні положення та напрямки руху автомобілів і мотоциклів відносно один одного, а також забезпечення водіїв інформацією про транспортні засоби, що наближаються, і перешкоди на дорозі.

Що таке комунікація між транспортними засобами?
Комунікація з підтримкою технологій V2V забезпечує швидку передачу інформації за допомогою простих та лаконічних методів, що сприяють процесу розпізнавання автомобілів та мотоциклів. Між транспортними засобами здійснюється обмін інформацією, що включає напрямок руху та динамічні координати транспортного засобу. Водії мотоциклів отримують можливість безпечного отримання попереджень про транспортні засоби, що знаходяться поблизу, за допомогою дисплея і вбудованої в шолом аудіосистеми, які дають можливість водієві не відволікатися від дороги. Водій може переглядати інформацію про стан автомобілів та мотоциклів, що знаходяться поруч із ним, а також отримувати попередження, наприклад, на дисплеї своєї навігаційної системи.


МОНОЦИКЛ "UNI-CUB"


Основні характеристики моноцикла UNI-CUB:
Маневреність допомагає сумісності з людьми у будь-яких обстановках

1. Всеспрямована свобода пересування, властива людині під час ходьби.
UNI-CUB має двоколісну конфігурацію з мінімальною колісною базою. Переднє колесо оснащене системою всеспрямованого приводу (Honda Omni Traction Drive System), про розробку якої компанія вперше оголосила у 2009 році. Заднє колесо обертається в бічній площині, що полегшує повертання та розгортання. Використовуючи різну швидкість обертання переднього та заднього коліс при бічному русі, UNI-CUB здатний переміщатися вперед і назад, з боку в бік та по діагоналі, а також розвертатися на місці та здійснювати швидкі, спритні рухи.

2. Пересування у гармонії коїться з іншими людьми.
Розроблена компанією Honda технологія контролю балансу дозволяє користувачеві контролювати рухи коліс моноцикла UNI-CUB майже так само вільно, як рухається людина під час ходьби. Маючи конструкцію, яка враховує середовище користувача, ця система дає користувачеві можливість рухатися поряд або тримати за руку іншу людину.

3. Компактні розміри для руху та подолання підйомів у відкритому просторі всередині приміщень.
Завдяки компактному компонування сидіння, моноцикл UNI-CUB разом з користувачем займає приблизно стільки ж місця, як і людина під час ходьби. Оптимальна конфігурація коліс, а також точне управління рухом та рівновагою збільшують здатність моноцикла долати підйоми у відкритому просторі усередині приміщень. Легкість контролю сприяє свободі пересування.

4. Управління шляхом переміщення ваги тіла за допомогою сенсорної панелі.
Коли користувач керує моноциклом за допомогою переміщення ваги свого тіла, датчик нахилу UNI-CUB вловлює напрямок, в якому нахиляється користувач, дозволяючи пристосуванню прорахувати напрямок руху і швидкість, задану користувачем. Контроль руху моноцикла через сенсорну панель за допомогою смартфона та інших пристроїв – ще один зручний варіант керування UNI-CUB.


«РОЗУМНИЙ ДІМ HONDA»




Екологічні розробки завжди були однією з найважливіших складових інноваційної діяльності Honda. Розробки компанії можна використовувати не тільки в автомобільній промисловості – можливості їх застосування значно ширші. Яскравим прикладом є проект «Розумний дім Honda».

Будинок був збудований у місті Сайтама (Японія) для тестування системи Honda Smart Home System (HSHS), яка всебічно контролює процеси споживання та розподілу енергії в будівлі.

Центральним елементом системи є Smart e Mix Manager, що управляє процесами генерування та споживання енергії. Цей прилад оптимізує отримання енергії з міської мережі та внутрішньобудинкових генераторів, зменшуючи викиди вуглекислого газу.
Компактна побутова когенераційна установка на базі газового двигуна та система панелей на основі тонкоплівкових CIGS-осередків сонячних елементів – новітні розробки Honda – відповідають за забезпечення будинку екологічно чистою тепловою та електричною енергією. У разі відключення міської системи енергопостачання або у разі стихійного лиха будинок може функціонувати автономно.
Крім того, керувати системами будинку можна за допомогою Internavi.

Система надає користувачам можливість заздалегідь дізнатися про прихід гостей, завжди бути в курсі стану побутових приладів, отримувати оперативну інформацію про споживання енергії (електричної, теплової, сонячної) та заряд домашнього акумулятора. "Розумний будинок Honda" дозволяє дистанційно керувати освітленням та кондиціонерами, наповнити ванну або закрити двері, а також надає додаткову інформацію (наприклад, прогноз погоди). Слід зазначити, що технології, інтегровані в HSHS, будуть використані для створення транспортних засобів з гібридними двигунами.

Чекаємо Вас в нашому автоцентрі за адресою:
м. Одеса, вул. Радісна, 2 / 4А
(В'їзд з боку вул. Святослава Ріхтера, колишня вул. Щорса)


Записатися на сервіс або отримати додаткову інформацію Ви можете за телефоном: (048) 788-22-72
або заповнивши заявку на сайті і ми Вам самі зателефонуємо!
Ваш дилер HONDA в Одесі
ТОВ «ФОРТУНА ГРУП ЛТД»

Замовити запчастини
* - Обов'язкові поля
Замовити тестдрайв
* - Обов'язкові поля
Замовити зворотній зв'язок
* - Обов'язкові поля
Підписка на розсилку
* - Обов'язкові поля
Замовити товар
* - Обов'язкові поля